המסת שומן בגלי רדיו

תמונה של ירון מלמד

ירון מלמד

עורך ראשי באתר my-health.co.il

המסת שומן בגלי רדיו

ישראלים רבים נאבקים במשקל העודף ומחפשים דרך יעילה ומהירה להוריד את הקילוגרמים הלא רצויים. לשמחתם, הטכנולוגיה של המאה ה-21 מעניקה לנו דרכים רבות לעשות זאת, החל מהדיאטה הקלאסית ועד דרך ניתוחים בריאטריים שונים. עם זאת, לא מעט אנשים מחפשים את דרך האמצע – דרך טכנולוגית וחדשנית להוריד במשקל שעדיין תאפשר להם להנות מאוכל ולא להרגיש מוגבלים בתזונה שלהם. אם גם אתם מזדהים עם ההרגשה הזו, מצאנו עבורכם את השיטה המושלמת: המסת שומן בגלי רדיו.

זה אולי נשמע קצת כמו בשורה מעולמות המדע הבדיוני, אך היא לחלוטין אמיתית! מדובר בשיטה שכבשה את ליבם של אנשים רבים ברחבי העולם, וגם אתם יכולים להיות חלק מהבשורה. אז איך זה בדיוק עובר והאם באמת אפשר לראות מזה תוצאות? כל התשובות מחכות לכם כאן.

אז מה זה המסת שומן בגלי רדיו?

ממש כמו שזה נשמע! המסת שומן בגלי רדיו מתבצעת במכוני קוסמטיקה מקצועיים ומוסמכים אשר לקחו את טכנולוגיית הרדיו שמלווה את האנושות כבר שנים והפכו אותה לכלי אסתטי-טיפולי. באמצעות המסת תאי שומן הנמצאים בשכבות התת-עוריות הגבוהות של העור, ניתן להוביל להורדה משמעותית במשקל ובאחוזי השומן בגוף.

איך מתבצעת המסת שומן בגלי רדיו?

על מנת לבצע המסת שומן בגלי רדיו בצורה מקצועית ומפוקחת, יש להשתמש במכשירים ייעודים לכך אשר קיבלו את אישור משרד הבריאות. במסגרת השיטה נעשה שימוש באלקטרודות. על מנת להגיע לשכבות השומן התת עוריות. מתבצעת החדרה של אחת האלקטרודות אל מתחת לפני העור, מה שמאפשר להעביר את תדרי הרדיו דרך הפתחים בצורה איכותית. האנרגיה הישירה הזו תוביל לפירוק מלא של תאי השומן ולהמסתו. בסוף הטיפול, הרופא המטפל ישאב את השומן המומס אל מחוץ לגוף, כך שתוכלו להרגיש בהבדל כבר בסיום הביקור שלכם במרפאה.

למי המסת שומן בגלי רדיו מיועדת?

על אף הבשורה הטכנולוגית הגדולה, חשוב לזכור כי השיטה הזו אינה מתאימה לכל אחד ואחת. באופן עקרוני, המסת שומן בגלי רדיו תוכל לסייע בעיקר למי שסובלים ממשקל עודף מועט יחסית או אנשים שרוצים להיפטר משומן נקודתי בכמה אזורים בגוף. במידה וישנם אנשים אשר סובלים מעודף משקל משמעותי ומחלות הנלוות לכך – הטיפול לא יוכל לסייע להם במידה הרצויה עבורם.

מהם היתרונות של המסת שומן בגלי רדיו?

להמסת שומן בגלי רדיו יש יתרונות רבות שמושכים לשיטה מאות אלפי אנשים ברחבי העולם. סביר להניח שהיתרון הגדול ביותר של השיטה הוא שלא רואים את ההליך הטיפולי על הגוף – זאת אומרת, עד שהתוצאות מתחילות לעלות. בניגוד לניתוחים ומתיחות שונות שעלולות להשאיר צלקות. המסת שומן בגלי רדיו אינה משפיעה על מראה הגוף שלכם ותאפשר לכם להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמכם. בנוסף, חשוב לזכור שהמסת שומן בגלי רדיו נעשית בפולשנות כירורגית מינימלית ובהרדמה מקומית, מה שיאפשר לכם חזרה מהירה לשגרת היום שלכם.

יתרון נוסף של המסת שומן בגלי רדיו הוא היתרונות הנלווים שהיא מעניקה. לא רק שהשיטה מאפשרת לכם להמיס את השומנים המיותרים ולהוציא אותם מגופכם ביום הטיפול, היא גם תסייע לכם להדק את העור ולשפר את מראהו ובריאותו. כך, תוכלו לדעת שאתם מפנקים את העור ואת הגוף שלכם באמת ומטפלים בכל פינה בו.

יתרון שלישי של המסת שומן בגלי רדיו הוא האפשרות לטיפול ממוקד. בניגוד לשיטות טיפול אחרות הדורשות עבודה על כל חלקי הגוף, בשיטה הזו ניתן להסיר מצבורי שומן ממוקדים המפריעים לכם, ובכך לשפר את הביטחון שלכם בגופכם.

רוצים לדעת מה ההבדל בין המסת שומן בגלי רדיו לשאיבת שומן בשילוב גלי רדיו? – לחצו כאן.

תמונה של ירון מלמד

ירון מלמד

עורך ראשי באתר my-health.co.il

עוד על הכותב >
תמונה של ירון מלמד

ירון מלמד

עורך ראשי באתר my-health.co.il

עוד על הכותב >