מרפאת שיניים בכפר סבא

כפר סבא היא עיר במחוז מרכז ישראל וממוקמת בשרון, כפר סבא הוכרזה ב 1962 ושטחה הוא כ-14 קילומטר מרובע. נכון ל2024 גרים בה מאה ואחת אלף תושבים ומאז המספר רק הולך וגדל. כפר סבא היא עיר מתקדמת ומרכז מנהלי ומסחרי של מוסדות חינוך ושירותי רפואה לאזורי השרון. בכפר סבא הרפואה מאוד מתקדמת, בעלת הרבה מרכזי רפואה שמשרתים לא רק את תושבי כפר סבא אלא את כל התושבים הגרים בסביבת העיר.
תמונה של ירון מלמד

ירון מלמד

עורך ראשי באתר my-health.co.il

מרפאת השיניים  מדיקל השרון נמצאת בכפר סבא ב-אלי הורוביץ 12 ומנוהלת על ידי דוקטור ארתור מצ'ין ומציעה טיפולים חדשניים בעזרת ציוד מקצועי ומתקדם.

 אז איזה טיפולים מרפאת מדיקל השרון בכפר סבא מציעה?

שחזור שיניים- שחזור שיניים מתבצע כאשר שן אחת או כמה שיניים נפגעות בכל מיני צורות, נשחקו, שמירה לא נכונה על הגיינת הפה, נשברו, נסדקו או בכלל שהשיניים התבגרו והזדקנו וצריך להעניק מראה אסתטי לשיניים הפגועות.

שחזור שיניים מתבצע ברוב המקרים אצל אנשים מבוגרים ולא אצל בני נוער או ילדים.

יש כמה שיטות לשחזר שיניים, סוגי סתימות, השלמות לשיניים שבורות, ציפויי שיניים או כתר לשן.

לסיכום, שחזור שיניים מתבצע כדי להעניק לחיוך מראה אסתטי גם אם חלק מהשיניים נפגעו ונשחקו.

טיפול בדלקות בחניכיים- דלקות חניכיים יכולות להופיע אצל כל אחד, הגורם העיקרי לבעיות ודלקות בחניכיים הוא אי שמירה על היגיינת הפה, או יותר נכון התגובה של הגוף כאשר החיידקים שמצטברים בין השיניים לחניכיים, השאריות אוכל שלא מנקים טובים נאכלות על ידי החיידקים ולאט לאט מושבות החיידקים הופכות לאבנים, ואז המערכת החיסונית מגיבה לאבנית בתגובות המזוהות עם דלקת חניכיים, אדמומיות, נפיחות, כאב, דימום בעת צחצוח ועוד.

כאשר מזהים דלקות בחניכיים יש כמה סוגי טיפולים שאפשר לעשות, ניקוי אבנית, החלפת שתל או כתר, ניתוח שחזור חניכיים והקצעת שורשים.

טיפול אצל שיננית- התפקיד המרכזי של השיננית או לנקות את הפה ולמנוע דלקות ונזקים בעתיד, ההמלצה היא להגיע אל שיננית כל חצי שנה לפחות כדי להיות בטוחים בהגיינת הפה, טיפול אצל שיננית משתנה אם יש בעיות יוצאות דופן ואם הפה מצריך ביותר מפעמיים בשנה ניקוי עמוק.

שיננית יכולה להפנות לרופא מומחה אם היא מבחינה בבעיה או התחלה של בעיה בחלל הפה.

למרות שהרבה חושבים שטיפול אצל שיננית הוא המלצה, הטיפול יכול למנוע בעיות בעתיד.

שיקום הפה- שיקום הפה יכול להתבצע בחלק מהפה ויכול להתבצע בכל הפה, הטיפול נועד בשביל לשקם את הלסתות ולשפר את האסתטיקה של החיוך, במהלך הטיול עושים כמה סוגי טיפולים בשביל להעניק חיוך מושלם למשל, עקירות, סתימות, כתרים, שתלים, גשרים, הלבנת שיניים ועוד.

שיקום הפה בדרך כלל מתבצע אצל מטופלים מבוגרים שהשיניים שלהם התבגרו ונשחקו עם הזמן.

הרמת סינוס והשתלת עצם- בדרך כלל הרמת סינוס והשתלת עצם הוא תהליך בהשתלת שיניים.

כשיש חוסר בעצם בחניכיים אז השתלת עצם או הרמת סינוס זה הפתרון או חלק ממנו (תלוי במצב השן)

חוסר בשן בחניכיים יכול לקרות מכל מיני מקרים למשל, דלקות, מחלות בחניכיים, אובדן שיניים שהוזנח ולא טופל בזמן ועוד.

מה ההבדל בין השתלת עצם לבין הרמת סינוס?

הרמת סינוס- סינוסים הם חללים הממוקמים בעצמות הפנים, שניהם ממוקמים מעל הלסת העליונה, ומתחברים לחלל האף דרך פתחים צרים משני צדדיו, הרמת סינוס הוא תהליך מקדים להשתלת שיניים עליונות, ומתחלק להרמת סינוס פתוח/הרמת סינוס סגור הרמת סינוס סגור דרך פתח קטן בלסת יוחדר החומר המחליף את העצם ובהרמת סינוס פתוח החומר המחליף את העצם יוחדר עמוק יותר לתוך הסינוס ואז הגוף יתחיל לייצר תאי עצם חדשים משלו

השתלת עצם- בהשתלת עצם החומר יוחדר בעזרת חתך עמוק יותר בלסת וייסגר על ידי תפרים.

שני הטיפולים בוצעו עם הרדמה מקומית.

תמונה של ירון מלמד

ירון מלמד

עורך ראשי באתר my-health.co.il

עוד על הכותב >
תמונה של ירון מלמד

ירון מלמד

עורך ראשי באתר my-health.co.il

עוד על הכותב >