דיפ פליין: כל היתרונות שכדאי להכיר

בעשורים האחרונים ישנה עלייה בדרישה לפרוצדורות קוסמטיות. בתחילת הדרך רובן היו כרוכות בניתוח אך בשנים האחרונות אפשר לראות טיפולים אסתטיים שהפולשניות שלהם נחשבת למינורית. דיפ פליין הוא אחד מהטיפולים הנכנסים בתוך הרפואה האסתטית ושמצליח להחזיר את הזמן לאחור ביעילות רבה ועם טיפול שנחשב לארוך טווח.
תמונה של ירון מלמד

ירון מלמד

עורך ראשי באתר my-health.co.il

ברור כי לכל סוג טיפול יכולים להיות יתרונות וחסרונות והמטרה היא לבחור את הטיפול שמביא מקסימום תוצאות במינימום תלות ומאמץ. כמו כן הרוב ירצו טיפול שהתוצאות שלו ייראו טבעיות ככל האפשר וכאן בדיוק מגיע דיפ פליין עם מתיחת פנים יעילה. מדובר בניתוח המתבצע על ידי מומחה המנוסה בתחום ספציפי זה, ניתוח שמחזיר רעננות לעור הפנים תוך הזגת מראה טבעי.

החדשנות של דיפ פליין

ניתוח דיפ פליין מצליח להעניק תוצאות מרשימות וזאת תודות לטכניקה החדשנית המאפשרת להשפיע על המראה של נקודות ספציפיות בפנים. הטיפול יכול להיות במרכז הפנים, בצידי הפה והוא יכול להיות בקו הלסת והצוואר. המשותף לכל האזורים הללו הוא שעם השנים הם נוטים להיראות ״נפולים״ ומכאן מובילים למראה עייף ופחות בריא. עוד מאפיין משותף הוא שעד היום הטיפול באזורים הללו נחשב למאתגר מאד אך הדבר השתנה.

הטכניקה החדשה מאפשרת להשיג תוצאות טבעיות לחלוטין. כל זאת בשונה ממתיחת פנים מסורתית אשר לא פעם נראית מלאכותית. כמו כן, כמעט ואי אפשר להבחין בצלקת והסיכון לכך שהעור יחזור למצב רופף תוך זמן קצר נדיר מאד. התוצאה היא מראה מרשים שנשמר לאורך שנים רבות יותר בהשוואה לכל טיפול אחד שהיה זמין עד היום.

היתרונות של דיפ פליין

ישנם יתרונות רבים לתהליך דיפ פליין והוא מתאים לכל מי שרוצה ליהנות ממראה צעיר לאורך שנים. חשוב להבין כי מדובר בשיטה חדשה, שונה מכפי שהיינו רגילים אליה. זהו אינו ניתוח מתיחת פנים שעלול להוביל לתוצאות לא טבעיות וגם לא שיטת ההזרקות שגם לא תמיד נראות טבעיות וגם יוצרות תלות בזריקות. בחינת השיטה מצביעה יתרונות רבים ובניהם:

  • תיקון עמוק – שלא כמו טכניקות מתחית פנים מסורתיות המתמקדות בשכבות השטחיות של העור, שיטה זו מכוונת לשכבה העמוקה, מתחת לשרירי הפנים. בכך אפשר להשיג תיקון מקיף ויעיל של צניחת הפנים לאורך זמן רב.
  • תוצאות טבעיות – בתהליך מתבצע מיקום מחדש והרמה של מבני הפנים העמוקים ולכן התוצאה היא חיזוק קווי המתאר הטבעיים. כאן אין מראה ״משוך״ ולא טבעי אשר יכול להתרחש בשיטות אחרות של מתיחות פנים.
  • שילוב באנטומיה הקיימת – דיפ פליין משתלב בצורה חלקה וטבעית עם אנטומיית הפנים הקיימת. בסיום ישנה תחושה של חזרה בזמן וזיהוי של המראה כיוון שאין שינוי של המבנה וכיוון שנשמר קו הפנים הטבעי.
  • טיפול ארוך טווח – בהשוואה לטכניקות אחרות כאן אשר ליהנות מתוצרות לאורך זמן. בפועל מתבצעת הרמה ומיקום מחדש של הרקמות העמוקות ויש לכך השפעה גם על הזדקנות האור ולכן המראה הצעיר מחזיק מעמד לאורך זמן.
  • שיפור מקיף – יתרון משמעותי של דיפ פליין הוא היכולת לטפל בו זמנית במספר סימני הזדקנות. בין אם מדובר בלסתות נפולות, קפלי אף עמוקים או אובדן נפח בלחיים, השיטה מעניקה התחדשות מקיפה, הרמונית ומאוזנת.
  • מינימום צלקות – על אף שהגישה עמוקה יחסית הצלקות כמעט שלא נראות (כלומר יש לחפש אותן). החתכים ממוקמים באופן אסטרטגי בקמטים טבעיים של הפנים או לאורך קו השיער ובכך מובטח כי כל צלקת תהיה דיסקרטית לחלוטין.
  • מינימום סיכונים – כיוון שבתהליך עובדים על השכבות העמוקות יותר של הפנים המתיחה ממזערת את הסיכון לסיבוכים באופן משמעותי. המנתח יכול לגשת באופן יעיל לכלי הדם ובכך להבטיח תמרונים כירורגיים בטוחים ומדויקים.
תמונה של ירון מלמד

ירון מלמד

עורך ראשי באתר my-health.co.il

עוד על הכותב >
תמונה של ירון מלמד

ירון מלמד

עורך ראשי באתר my-health.co.il

עוד על הכותב >